Thursday, 28 July 2016

BookTubeAThon wrap up

Så booktubeathon gick ungefär som jag trodde det skulle. Jag kom en bit på vägen men var långt ifrån att klara alla utmaningar.
Min TBR blev lite förändrad i och med att jag började en provmånad på bookbeat så det blev lite ljudböcker istället för de fysiska böcker jag hade (har) på mitt nattduksbord.

Under veckan läste jag Never Let Me Go av Kazuo Ishiguro och This Savage Song av Victoria Schwab. Jag lyssnade också på Room av Emma Donague och Alkemisten av Paulo Coelho.

så 4/7. på en vecka. Godkänt ändå tycker jag.

Utmaningarna klarade jag också fyra stycken av.
- bok med gult på omslaget (Room + Alkemisten)
- läs bok endast efter solnedgången
- bok jag hittade genom booktube
- bok av favoritförfattare (This Savage Song)
- bok som är äldre än jag (Alkemisten, 1988)
- läs och se filmen (Never Let Me Go)
- läs 7 böcker.

No comments:

Post a Comment